Som mamma er det ekstra viktig å få gode treningsresultater på tiden du investerer.

Du har en travel hverdag med jobb, barn og familieliv og da kan det være vanskelig å finne tid og ork til trening og et bra kosthold. Kanskje du også kjenner på at det er vanskelig å sette av tid til deg selv når familien trenger deg. Da er det ekstra viktig å legge opp treningen og kostholdet slik at du får supre resultater uten å bruke veldig mye tid på treningssenter og på kjøkkenet.

Du kan være en mamma som er tilstede for familien din samtidig som du tar vare på deg selv og får den stramme kroppen og det overskuddet som du savner. 

Som mamma gir du så mye av deg selv til de rundt deg: nå er det din tur til å stråle. 

Se for deg at du:

Har masse overskudd som varer gjennom hele dagen, også etter en lang dag på jobb. 

Endelig går ned de kiloene som har sneket seg på i det siste uten å ofre mye tid og all kos. 

Strammer opp magen, rompa og lårene som har blitt slapp etter siste barn.

Føler deg sterk og komfortabel i egen kropp og at du er fornøyd med ditt eget speilbilde. 

Gløder av selvtillitt og har en glad utstråling.

Du får spørsmål fra venner om "du ser fantastisk ut: hva har du gjort?".

Er en aktiv mamma som tar del i barnas lek.

Har masse overskudd til kvalitetstid med mannen og gode venner.

Har en aktiv livsstil og gode resultater som varer. Du slipper å begynne på ny om og om igjen. 

Har funnet sunn matglede og du velger gode alternativer til usunn mat: fordi du selv ønsker det.


Utfordringene du som mamma møter

 

🌸 Når "alle andre" ammer så bare flyr babykiloene av. Men hos deg sitter babykiloene som limt samme hva du gjør. 

🌸 Du går all in og trener flere ganger i uken og spiser sunt. Du er utrolig stolt for at du endelig er i gang. Men så opplever du at barna sover lite, at de blir syke eller at døgnet rett og slett ikke har mange nok timer og du kommer helt ut av de gode rutinene.   

🌸 Du vil komme i gang med trening og et bra kosthold men du vet ikke hvor du skal begynne og hvor mye trening som skal til for å få den kroppen og energien du trenger.

🌸 Du har lite tid i hverdagen. Å følge barna på skole og i barnehage, gå på jobb, hente barna, lage middag, dra på fritidsaktiviteter... Når barna er lagt for kvelden er sofaen og tv det eneste som frister.

 

🌸 Du bestemmer deg for at nå skal du spise bra mat som gjør deg godt, men så havner hånda i godisskåla litt mer enn du skulle ønske likevel. Du har skikkelige cravings som det er umulig å stå i mot.

🌸 Du gir og gir av deg selv til familien din og de rundt deg. Du føler du ikke kan ta tid til deg selv når de rundt deg trenger deg og du ser ikke hvordan du skal få tid til å trene eller lage bra mat. 

🌸 Mage, rompe og lår er blitt skikkelig slappe etter graviditeten. Du ser fortsatt gravid ut og du kan se langt etter klærene du brukte før du fikk barn. Du vet ikke hvor du skal begynne. 

🌸 Ryggen, nakken og hoftene er skikkelig vonde etter graviditet, amming i mange rare stillinger og mye bæring av barna. 

 

Det er ikke så mye som skal til...


... Så lenge du vet hva du skal gjøre!

Du kan være en god mamma, kone og venn og samtidig bruke tid for deg selv. Det trenger ikke være enten eller. Du vil oppleve at når du også bruker tid på deg selv så har du utrolig mye mer å gi av deg selv til de rundt deg. Og det beste av alt det ikke er så mye som skal til. Du trenger ikke trene mange timer hver uke og bruke lang tid på kjøkkenet for å få energi som varer hele dagen, den stramme kroppen og den flotte utstrålingen. 

Dersom treningen og kostholdet legges opp riktig kan du få en stram og veltrent kropp, masse energi og selvtillitt på bare 30 minutter trening noen ganger i uken. Det spiller ingen rolle om du velger hjemmetrening eller trening på treningssenter: så lenge du velger øvelsene som trener flest mulig muskelgrupper på en gang og du har kontinuitet i treningen din.  

 

Dette kan du forvente:


Du lærer det du trenger for at du kommer i gang en gang for alle og at du får varige resultater. Det er slutt på den evige runddansen der du kommer i gang med trening og et bra kosthold, faller av og begynner på igjen om og om igjen. Nå skal du få den aktive livsstilen som gir deg varige resultater.

Du får strategiene til hvordan du gjør små grep i hverdagen din som gjør at du får mer energi og overskudd stil å være mer enn bare mamma.

Du får masse motivasjon til å gjennomføre målene du setter deg, og vi jobber med hvordan vi tenker slik at vi ikke gir opp når vi møter motgang.

Du vil endelig gå ned de kiloene som har limt seg på etter graviditeten og du smetter inn igjen i de gamle jeansene dine. Du føler deg bra: også naken.

Du lærer hvordan du enkelt kan trene hjemme i din egen stue eller på treningssenter og få helt råe treningsresultater med effektiv trening ett par ganger i uken. Det er ikke viktig hvor du velger å trene; det som er viktig er at du gjennomfører, og det klarer du nå. 

Du lager enkelt sunn og god mat til deg og familien slik at du endelig får en stram kropp med flatere mage, mindre cellulitter, penere hud og masse energi til å gjøre de tingene som er viktig for deg. 

 

Derfor kan jeg hjelpe deg

 

Jeg er mamma til to små gutter, og jeg har kjent på hvordan det er å ikke trives i sin egen kropp etter graviditet. Jeg gikk opp over 20 kilo under begge graviditetene mine. De første 10 kiloene gikk fort av men de siste 10 kiloene satt som limt. For første gang i mitt liv syntes jeg det var utfordrende å finne tid til trening og bra mat. Jeg opplevde å få masse cravings etter netter med lite søvn og jeg prøvde flere dietter som jeg ikke klarte å holde over tid. Jeg var frustrert over å ikke lykkes.

Løsningen ble å legge om måten jeg trenkte og trente på. Jeg kunne ikke trene på samme måte som før jeg ble mamma. Treningen måtte gi meg den kroppen og energien jeg ville ha uten å bruke mye tid. Jeg har heldigvis funnet en super måte å både kombinere egentid & trening, bra mat og familietid i en travel hverdag og jeg brenner for å dele dette videre med andre mammaer. 

 

Nå har jeg hjulpet over tusen mammaer med å få på plass en bra livsstil som til og med lar seg gjennomføre med full jobb og familie. Jeg gleder meg til å vise deg hvordan du også kan oppnå supre resultater og bli kvitt kaloritelling og kjedelige dietter en gang for alle. 

Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder og har jobbet med småbarnsmødre på fulltid i over 6 år.

I dette kurset får du:

Styrke- og kondisjonstrening

Effektive treningsøkter som du kan gjennomføre i egen stue, ute i naturen eller på ferie. Du trenger ingen utstyr og øvelsene blir vist i ulike vanskelighetsgrader; fra nybegynner til trent. Du finner mapper med trening for travle dager med treningsøkter på under 10 minutter, effektive treningsøkter for hele kroppen, trening med utstyr, trening med barna eller en partner, kondisjonstrening, mobilitetstrening etc... Alt du trenger for en aktiv hverdag med trening som gir resultater.

For deg som er i permisjon finner du eget treningsopplegg tilpasset tiden etter graviditet og fødsel som tar hensyn til evt. delte magemuskler og som er skånsom mot bekkenbunn.  

Her finner du treningen jeg har i utegruppene mine i Bergen som har vært en stor suksess i over 5 år. 

Tett oppfølging

Du får tilgang til lukket gruppe sammen med meg og de andre deltakerne.

Denne gruppen er gull å ha i ryggen når du skal komme i gang med trening og et bra kosthold, og få gode vaner som varer over tid.

Her svarer jeg på alt du måtte lure på, backer deg opp når du trenger det og jubler sammen med deg når du når målene dine. Jeg følger deg tett hele veien slik at du lykkes og får de resultatene du ønsker deg. 

I tillegg trener jeg live sammen med deg hver uke slik at du hele tiden får nye treningsøkter.

 

Kosthold

Hva du spiser har utrolig mye å si for hvordan du føler deg, om du har nok energi til å være på topp gjennom dagen og for å føle deg vel i egen kropp. 

Du får dagsmenyer med oppskrifter på alle dagens måltider som du kan følge uke etter uke. Du lærer hvordan du kan spise for å nå de resultatene du ønsker deg og får stabil energi gjennom dagen.

Du får en haug med supre oppskrifter på digge frokoster, lunsjer, middager, kveldsmater og smoothier. Du finner også oppskrifter på sunnere varianter av godis.

I medlemsportalen ligger også en super forelesning om hvordan legge opp kostholdet ditt for å få stabilt med energi gjennom dagen. 

 

Påmelding stenger torsdag 16. januar 2020.

Kr. 4.997,-

Tilgang til kurset i ett helt år

MELD MEG PÅ

Kr. 1.997,-

Tilgang til kurset i ett helt år

MELD MEG PÅ

Oppnå varige resultater

JA! JEG VIL VÆRE MED

DETTE FÅR DU:

#1: For deg som er mamma i permisjon - Få samme barselstreningsopplegg som jeg har hatt i Bergen i 5 år som har blitt en supersuksess for mødre i permisjon. Treningen er tilpasset tiden etter graviditet og fødsel og tar hensyn til evt. delte magemuskler og at bekkenbunn har vært utsatt for stor belastning under graviditet og fødsel. Jeg guider deg trygt gjennom treningen der jeg filmer hele øktene og forklarer teknikk og hva du må tenke på når du tar opp treningen din. 

#2: - Fullkroppsøkter der jeg trener sammen med deg gjennom hele økten og forklarer teknikk, og fullkroppsøkter der jeg viser øvelsene og du gjennomfører i eget tempo. 

#3: - Trening for travle dager. Treningsøkter som er gjort unna på 10 minutter.

#4: Treningsvideoer du kan gjøre med familien: 
- Tren med partner
- Tren med baby
- Tren med større barn

#5: Treningsvideoer med mobilitetsøkter - Tøy gjennom hele kroppen og forebygg og bli kvitt smerter og skader.

#6: Komplett kostholdspakke med forslag til 2 dagsmenyer og mange herlige oppskrifter som gir deg energi gjennom hele dagen. 

#7: Tett oppfølging av meg i lukket FBgruppe. Ukentlig live-treningsøkt der vi trener sammen. Økten blir lagret i gruppen slik at du kan trene på et senere tidspunkt dersom du ikke kan være med på direkten. 

Total verdi kr. 9.990,- 
Din pris kun kr. 3.990,- som engangsbetaling (da blir månedspris kun kr. 333,-) eller kr 449,- som lav månedspris.

 

Tren i naturen: hjemme i egen stue

Du vil få nye treningsøkter i nye, vakre utsikter hver uke og få råe resultater.

 

Få den energien du trenger

Påmelding stenger torsdag 16. januar 2020

Kr. 4.997,-

Tilgang til kurset i ett helt år

MELD MEG PÅ

Kr. 1.997,-

Tilgang til kurset i ett helt år

MELD MEG PÅ

Fornøydgaranti

Jeg er trygg på at dette er treningen som vil gi deg resultater om du følger opplegget med meg. Dersom du har gjennomført opplegget meg i 14 dager og likevel ikke er fornøyd får du pengene tilbake. 

"Da jeg begynte å trene med Christine var det noen år siden jeg hadde hatt gode treningsrutiner, og slet med motivasjon for å komme i gang igjen. Gjennom treningen med Christine kom jeg inn i en god rytme, og jeg har fortsatt å trene med henne fordi det er utrolig gøy! Man får god oppfølging, stor variasjon av øvelser, det er sosialt og så er det fantastisk å trene ute i naturen. Jeg har blitt mamma til to små siden jeg startet, og etter begge svangerskapene har trening med Christine hjulpet meg å finne tilbake til både form og treningsvaner. Viktigst av alt er likevel at det har bidratt til en sterk mammakropp, som tåler både bæring og byssing av baby og herjing og løping med 3-åringen! "

Brita Bolstad

Lurer du på noe? Se i listen her:

Kroppen trenger tid etter graviditet og fødsel til å hente seg inn igjen. Det er store forskjeller for når man kan oppta treningen igjen. De generelle retningslinjene er at man skal vente med trening de første 6 ukene etter fødsel. Etter dette er det avhengig av hvordan du føler deg etter graviditet og fødsel, og om du har kontakt med bekkenbunnsmuskulatur og magemuskler igjen. Hør veldig gjerne med din fastlege/ en fysioterapeut som jobber med området om du er usikker, evt ta kontakt meg meg på mail til [email protected] for råd. I den første treningsfilmen i kurset snakker jeg om hva du skal tenke på når du trener etter graviditet og fødsel, og du finner en bonusvideo der jeg snakker mer om temaet. Du finner også et komplett treningsopplegg for deg som er i permisjon som tar hensyn til delte magemuskler og som er skånsom mot bekkenbunn.

Treningsopplegget er lagt opp slik at du trener etter eget nivå uansett form og treningserfaring. Utførelsene av øvelsene vil bli nøye forklart i treningsvideoene i dag 1 hver uke, og jeg viser alle øvelsene i ulikt nivå.

Ja, dette passer også for deg som er godt trent. Jeg viser alle treningsøvelsene i ulikt nivå. Dersom du er trent fra før gjennomfører du tyngste variant. Du kan også bruke vekter (evt en vekt laget av en sekk med bøker) om du ønsker at treningen skal være enda tyngre.

Nei, alle treningsøktene kan gjennomføres hjemme i egen stue uten ekstra utstyr. Jeg har 1 treningsøkt der vi bruker strikk i treningen. Her kan du velge å trene uten strikk, og heller bruke en vekt laget av f.eks en flaske med vann. 

Du har tilgang til kurset i ett helt år, og du kan trene opplegget flere runder og fremdeles få god fremgang. 

Dette må du selv kjenne på. Noe av det viktigste du kan gjøre for deg selv og barna dine er å ta vare på egen helse. De som har vært med tidligere sier det har vært investeringen, og jeg vet det vil gjelde for deg også. 

Jeg vet at du som småbarnsmamma har det travelt. Derfor har jeg lagt opp treningen slik at du vil få gode treningsresultater ved kun 15-30 min trening 2-3 ganger i uken. Også maten er rask og enkel å tilberede. 

Ja. Dagsmenyen og alle oppskriftene er lagt opp til å passe for hele familien. Oppskriftene er raske å tilberede, og det er oppskrifter som hele familien vil elske. Her er det ingen veiing av mat eller kaloritelling slik at du kan gå foran som et bra forbilde for resten av familien. 

Du vil få tilgang til kurset med en gang. Du får tilgang til alle bonusene så fort du har logget deg inn, samt tilgang til den lukkede facebookgruppen vår. Deretter vil du få tilgang til en uke av gangen de neste 6 ukene. 

Du melder deg på her på denne siden og betaler med debit- eller kredittkort når du registrerer deg.

For å få beste pris kan du velge å betale hele beløpet med en gang, eller dele betalingen opp i 2 lave månedsavdrag. 

Jeg lover at dette er en investering som vil lønne seg!

Ta kontakt på mail til [email protected] så kommer jeg raskt tilbake til deg. 

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen