Sosial, trygg og bra trening!

1.000 fornøyde mammaer tar ikke feil.

 

Tren 1 eller 2 ganger i uken over 8 uker.

Hovedvekt på styrketrening tilpasset tiden etter graviditet og fødsel med innslag av kondisjonstrening og mobilitetstrening. Treningene blir tilpasset hver enkelt, så du er velkommen med om du er nybegynner eller har trent en del fra før.

Vi tar hensyn til at magemusklene har vært strukket under graviditet og at de ofte er delte, og til at bekkenbunn har vært utsatt for ekstra belastning. Du vil lære gode øvelser for å komme i kontakt med magemuskler og bekkenbunn som du også kan gjøre hjemme.

Babyene er selvsagt velkommen med på trening, enten i vogn eller bæresele.

NB: Du må vente til minst 6 uker etter fødsel og til du føler deg klar før du er med på trening. Ta kontakt om du er usikker.

Ta veldig gjerne kontakt om du har spørsmål. Mail: [email protected] eller via "kontakt meg" på hjemmesiden.

JA! JEG VIL VÆRE MED

TRENING FRA OKTOBER 2019: 
I uke 48 er det fri i alle grupper grunnet kurs. 

  • Sletten mandager kl 10.00.
    Oppstart 11. november.
    5 treninger over 5 uker. kr 1.200,-
  • Skansemyren stadion mandager kl. 11.30 
    Oppstart 11. november. 
    3 treninger over 3 uker. kr. 700,- .
  • Fana stadion onsdager kl. 11.30
    Oppstart 13. november. 
    4 treninger over 4 uker. kr. 990,- 

Påmelding

Fyll ut skjemaet så kontakter jeg deg

"Jeg slet med å komme i gang med treningen etter fødselen. Kroppen var sliten etter et langt svangerskap med lite bevegelse, jeg følte meg veldig utrent. Jeg hadde et sterkt ønske om å føle meg bedre, gå ned i vekt, bli sterkere og få en bedre holdning. Jeg ble tipset om Christine og startet mitt første kurs da min sønn var 6 mnd. Det har jeg ikke angret på! Christine har gode og effektive økter som er godt tilpasset gruppen. Hun er godt forberedt og kunnskapsrik. Det gode humøret hennes hjelper veldig godt på og smitter resten av gruppen. I tillegg er det kjekt å trene sammen i gruppe. Treningene har gitt meg treningsglede også utenom gruppetimene. Dette har ført til at jeg har gått ned i vekt, har mye mer overskudd og er sterkere. "

Maria Waage Nygård

Om meg

Jeg elsker å hjelpe mammaer med å oppnå supre resultater av trening og et bra kosthold. Nøkkelen ligger i å finne en balansert livsstil som du trives med og som du enkelt kan følge over tid selv med full jobb og familie.

Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder. Jeg er også mamma til to små gutter, og jeg har kjent på hvordan det er å ikke trives i sin egen kropp etter graviditet. Jeg gikk opp over 20 kilo under begge graviditetene mine. De første 10 kiloene gikk fort av men de siste 10 kiloene satt som limt. Jeg har prøvd flere dietter som jeg ikke har klart å holde over tid, og jeg var frustrert over å ikke lykkes.

Jeg har heldigvis funnet en super måte å både kombinere egentid & trening, bra mat og familietid i en travel hverdag. 

Nå har jeg hjulpet over tusen mammaer med å få på plass en bra livsstil som til og med lar seg gjennomføre med full jobb og familie. Jeg gleder meg til å vise deg hvordan du også kan oppnå supre resultater og bli kvitt kaloritelling og kjedelige dietter en gang for alle. 

 

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen