Sosial, trygg og bra trening!

Over 1.000 fornøyde mammaer tar ikke feil.

Bli med på trening tilpasset tiden etter graviditet og fødsel.

Treningen foregår i små grupper slik at du får tett oppfølging og trening tilpasset DEG. 

Under en graviditet har magemusklene vært strukket og veldig ofte blitt delte for å gjøre plass til babyen som vokser i magen. Bekkenbunn har også vært utsatt for stor belastning. De generelle retningslinjene sier vi skal vente med trening til det har gått 6 uker. Men for de aller fleste vil det fortsatt ta noen uker til før magemusklene og bekkenbunn tåler tyngre belastning. Vi tar hensyn til at endringe kroppen har vært gjennom, og vi starter forsiktig og trapper opp belastningen uke for uke. 

Du kan være med tidligst fra 6 uker etter fødsel og ut hele permisjonstiden din. Er det gått en stund siden du fødte og du er i gang med treningen din så tilpasser jeg treningen slik at du kan trene tyngre.

Det er hovedvekt på styrketrening med innslag av mobilitetstrening og kondisjonstrening med intervaller der du enten går, jogger eller løper.

Babyene er selvsagt velkommen med på trening.

Ta veldig gjerne kontakt om du har spørsmål.
Mail: [email protected] eller via påmeldingsskjema under her.

Drop- in trening på Sletten i sommer
med påmelding minst 24 timer før trening

Mandag 29 juni
6 juli
13 juli kl. 10.00.
Kr 250,- for en trening.


Trening fra august 2020

Alle gruppene er med 8 treninger over 8 uker for kr. 1.950,-

  • Sletten mandager kl. 10.00 
    Oppstart 17. august
  • Skansemyren stadion onsdager kl. 10.00. 
    Oppstart 19. august
  • Fana stadion ondager kl 11.30
    Oppstart 19. august 

Påmelding

Fyll ut skjemaet så kontakter jeg deg

Om meg

Jeg elsker å hjelpe mammaer med å oppnå supre resultater av trening og et bra kosthold. Nøkkelen ligger i å finne en balansert livsstil som du trives med og som du enkelt kan følge over tid selv med full jobb og familie.

Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder. Jeg er også mamma til to små gutter, og jeg har kjent på hvordan det er å ikke trives i sin egen kropp etter graviditet. Jeg gikk opp over 20 kilo under begge graviditetene mine. De første 10 kiloene gikk fort av men de siste 10 kiloene satt som limt. Jeg har prøvd flere dietter som jeg ikke har klart å holde over tid, og jeg var frustrert over å ikke lykkes.

Jeg har heldigvis funnet en super måte å både kombinere egentid & trening, bra mat og familietid i en travel hverdag. 

Nå har jeg hjulpet over tusen mammaer med å få på plass en bra livsstil som til og med lar seg gjennomføre med full jobb og familie. Jeg gleder meg til å vise deg hvordan du også kan oppnå supre resultater og bli kvitt kaloritelling og kjedelige dietter en gang for alle. 

 

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen