Bergen utetrening

 

Under en graviditet har magemusklene vært strukket og veldig ofte blitt delte for å gjøre plass til babyen som vokser i magen og bekkenbunn har vært utsatt for stor belastning.

De generelle retningslinjene sier vi skal vente med trening til det har gått 6 uker. Men for de aller fleste vil det fortsatt ta noen uker til før magemusklene og bekkenbunn tåler tyngre belastning. På treningene tar hensyn til at endringene kroppen har vært gjennom, og vi starter forsiktig og trapper opp belastningen uke for uke. 

Du kan være med tidligst fra 6 uker etter fødsel og ut hele permisjonstiden din.

Er det gått en stund siden du fødte og du er i gang med treningen din så tilpasser jeg treningen slik at du kan trene tyngre.

Det er hovedvekt på styrketrening med innslag av mobilitetstrening og kondisjonstrening med intervaller der du enten går, jogger eller løper.

Treningene foregår ute.

Babyene er selvsagt velkommen med på trening.

Ta veldig gjerne kontakt om du har spørsmål.

Mail: [email protected] eller via påmeldingsskjema under her.

Som sett i:

NB! Vi følger Corona smittevern reglene fra FHI. Pr i dag er det lov å trene sammen ute med god avstand.

Oppstart september 2021

8 treninger over 8 uker kr. 1950,-

  • Trening på Sletten ved Fysakhallen
    Mandager kl. 10.00. 
    Oppstart 13. september
  • Trening på Fana stadion
    Mandager kl. 11.30
    Oppstart 13. september
  • Trening på Skansemyren stadion
    Onsdager kl. 10.00
    Oppstart 15. september

 

Dersom du en uke er forhindret i å komme på trening er du velkommen til å ta igjen evt tapt trening i en annen gruppe ila de 8 ukene du er påmeldt trening.

Vil du trene mer enn en gang i ukenÅ Online barseltrening er en super kombinasjon til utetreningene.

Les mer og meld deg på HER

Påmelding

Fyll ut skjemaet så kontakter jeg deg

Om meg

 

Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder og jeg har jobbet med trening for barselmammaer og småbarnsmammaer på fulltid i over 8 år (tidligere under navnet Bergen utetrening)

Jeg er selv mamma til to gutter og jeg har kjent på egen kropp hvilke endringer kroppen går gjennom under en graviditet og etter fødsel. Jeg vet også at med enkle grep kan vi mammaer få en sterk kropp uten smerter og som tåler å bære på barna, hoppe på trampoline og ha energi til alt mammarollen innebærer.

Jeg brenner for at mammaer som deg skal få en sterk kropp uten smerter og at du kan få kjenne på å ha masse energi og overskudd og en kropp du trives i, også som mamma. 

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen