Sosial, trygg og bra trening!

Over 1.000 fornøyde mammaer tar ikke feil.

Under en graviditet har magemusklene vært strukket og veldig ofte blitt delte for å gjøre plass til babyen som vokser i magen og bekkenbunn har vært utsatt for stor belastning.

De generelle retningslinjene sier vi skal vente med trening til det har gått 6 uker. Men for de aller fleste vil det fortsatt ta noen uker til før magemusklene og bekkenbunn tåler tyngre belastning. På treningene tar hensyn til at endringene kroppen har vært gjennom, og vi starter forsiktig og trapper opp belastningen uke for uke. 

Du kan være med tidligst fra 6 uker etter fødsel og ut hele permisjonstiden din.

Er det gått en stund siden du fødte og du er i gang med treningen din så tilpasser jeg treningen slik at du kan trene tyngre.

Det er hovedvekt på styrketrening med innslag av mobilitetstrening og kondisjonstrening med intervaller der du enten går, jogger eller løper.

Treningene foregår ute.

Babyene er selvsagt velkommen med på trening.

Ta veldig gjerne kontakt om du har spørsmål.

Mail: [email protected] eller via påmeldingsskjema under her.

Som sett i:

Trening fra mars 2021

NB! Vi følger Corona smittevern reglene fra FHI. Pr i dag er det lov å trene sammen ute med god avstand.

Treningen foregår på Sletten  

  • Oppstart mandag 1. mars kl. 10.00 
    2 treninger over 2 uker kr. 500,-

 

Vil du være med på online trening i tillegg til barseltreningen? Det er en veldig fin kombinasjon til barseltreningene. 

Les mer her 

Påmelding

Fyll ut skjemaet så kontakter jeg deg

Om meg

Jeg elsker å hjelpe mammaer som deg med å oppnå supre resultater av trening og et bra kosthold. Nøkkelen ligger i å finne en balansert livsstil som du trives med og som du enkelt kan følge over tid selv med full jobb og familie.

Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder. Jeg er også mamma til to små gutter, og jeg har kjent på hvordan det er å ikke trives i sin egen kropp etter graviditet. Jeg gikk opp over 20 kilo under begge graviditetene mine. De første 10 kiloene gikk fort av men de siste 10 kiloene satt som limt. Jeg har prøvd flere dietter som jeg ikke har klart å holde over tid, og jeg var frustrert over å ikke lykkes.

Jeg har heldigvis funnet en super måte å både kombinere egentid & trening, bra mat og familietid i en travel hverdag. 

Tusenvis av mammaer har fått på plass en aktiv livsstil som til og med lar seg gjennomføre med full jobb og familie. Jeg gleder meg til å vise deg hvordan du også kan oppnå supre resultater og bli kvitt kaloritelling og kjedelige dietter en gang for alle.

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen